fredag den 8. april 2011

Pre-Prom kulder

Ja, så er det endelig blevet prom weekend. Den weekend alle her omkring har ventet på lige siden året begyndte. De sidste par uger har mere eller mindre kun drejet sig om prom, ihvert fald i og omkring skolen. Idag var det det eneste folk snakkede om. Alle snakker om spraytans, negle osv. I min gruppe har der som sagt været lidt skiften frem og tilbage med hvem der tog med i limoen og hvem der kørte selv osv. Eftersom jeg sidder og forsøger at skrive alt det her med "nye" negle, vil jeg bare lige hurtigt skrive hvad vores planer er.
Imorgen klokken 12 skal jeg til frisøren og have sat mit hår. Derefter kører vi tilbage til huset, hvor jeg nok har omkring en time til at slappe af, før jeg skal over til Hannah's hus som er helt ovre på Topsail Island, hvilket er omkring en halv times kørsel væk fra vores hus, men hvis det trækker ud ved frisøren og vi ender med at skulle køre direkte bliver det omkring en times kørsel. Plus der er en slags festival downtown, så der kommer til at være en hel del mere trafik end normalt. Anyways, når så jeg kommer over til Hannah's mødes alle pigerne, og får ordnet vores makeup professionelt, uden at skulle betale for det, fordi en vi alle sammen kender tilbød at gøre det gratis. Klokken 17.30 mødes vi så med vores dates i Surf City Park, for at få taget vores billeder, det kommer nok til at tage en hel del tid. Der mødes vores limo os så, og derefter kører vi til der hvor vi skal spise, hvilket er omkring 45 minutter væk, men når man kører i en limo, betyder det slet ikke noget! Derefter kører vi til selve prom'et og efter det tager vi tilbage til Hannah's med drengene og spiser morgenmad der, og omkring klokken tre tager alle os piger over til Kara's og overnatter. Idag har jeg som sagt fået ordnet mine negle, mens masser af andre piger har fået deres spray tans. Så ja, der er meget planlægning i det, men det skal nok gå.
Det bliver alt for denne gang, ved godt at jeg ikke har fået skrevet om min spring break endnu, men det skal jeg nok få gjort her på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar