søndag den 20. marts 2011

Halvmaraton

Som overskriften jo siger, har jeg nu løbet mit første halvmaraton! Jeg var ved at være godt nervøs da vi stod og ventede på vores startsskud, men da først jeg var kommet i gang gik det helt fint. De første ti km var "lette" og jeg vil næsten sige at jeg havde det sjovt med at løbe dem! Egentlig var det planen at jeg skulle løbe med en anden  gruppe, men efter de første omkring 8 km. havde de sat farten rigtig meget ned og jeg havde lidt at skulle have indhentet, så jeg løb "fra dem". Det gik rigtig godt, turen var rigtig flot og der var en milliard mennesker med skilte og alle mulige støj ting, som heppede på os hele vejen igennem. Det var mest de sidste 5 km, og især den sidste der var trælse. Jeg løb hele vejen, men da jeg nåede dertil var jeg tæt på at give op og gå lidt.
Normalt er jeg ikke en helt stor fan af at stå op klokken fire om morgnen for at gøre sig klar til at løbe 21 komma noget km, men jeg havde det sjovt en stor del af vejen og er rigtig stolt af at jeg gennemførte uden at stoppe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar