torsdag den 17. marts 2011

Siden sidst

Mandag d. 7. marts havde vi vores foerste track meet i denne saeson. Vi skulle loebe imod Croatan High School paa hjemmebane, men eftersom Croatan's track hold er "all beasts" tabte vi. Jeg tror den eneste kategori vi vandt var "the throwers". Torsdag skulle vi egentlig have haft vores andet meet, men det blev aflyst pga regn. Fredag var jeg sammen med Kelly, vi tog ind til Mayfaire, hvilket er et udendoers shopping center. Der gik vi rundt og ledte efter sko og smykker til prom, uden held. Bagefter spiste vi, og saa tog vi over til den butik jeg koebte min kjole i, og hentede den efter at den var blevet skraeddersyet til mig.Vi gik ellers bare lidt rundt, og forsoegte at finde sko til prom. Kelly fandt sine, men jeg har stadig ingen ide om hvilke sko jeg skal have paa. Efter det tog vi i biografen og saa "Red riding hood". Ikke en film jeg ville anbefale. Saa koerte hun mig hjem, fordi rigtig mange mennesker i min grade skal tage deres SAT test, hvilket er den her vigtige test, som betyder rigtig meget for om de kan komme ind i det college de vil ind paa. Jeg brugte min loerdag paa at rydde op og goere rent, og om aftenen var jeg sammen med Kelly igen. Soendag blev brugt som de fleste andre soendage, soendagsskole og kirke, og derefter ud og have lunch med nogle af pigerne.
Mandag havde vi igen et home track meet, denne gang mod Clinton High School. Deres team bestod af omkring 10 mennesker, saa i halvdelen af de kategorier vi skulle loebe var der kun en eller slet ingen modstandere fra det andet team, hvilket betoed at vi ikke pressede os selv helt saa haardt. Tirsdag aften tog jeg med Tara til hendes math tutoring (lektie hjaelp), og derefter tog vi til en sportsforretning, men det var rigtig dyrt saa vi koebte ikke noget, ud over et billigt loebeur, til 50kr. Onsdag var jeg sammen med Morgan og Kelly efter track practise. Vi haengte bare ud og snakkede mest af alt om prom. Igaar torsdag, havde vi saa vores meet at Croatan. Jeg ved ikke om i kan huske det, men Croatan er den skole, som har alle de gode loebere, og vi taber altid stort til dem. Udover Croatan og os var der to andre high schools der ogsaa, drengene fra min skole fik en tredje plads i det hele, mens pigerne fik en anden plads. Fordi vi fik en anden plads fik vi lov til at stoppe og faa aftensmad. Vi skulle trods alt koere i halvanden time hver vej.
Idag, fredag, er der skolens Powder Puff Volleyball game, hvilket er hvor nogle drenge fra hver grade skal spille volleyball mod de andre grades. Juniornes kamp er mod seniorne, og eftersom de er seniors er der ingen tvivl om at de vinder. Selv hvis juniors er foran, SKAL seniorne vinde, ogsaa hvis dommeren bliver noedt til at doemme fejt. Senere i foraaret har de Powder Puff Football, hvilket er hvor pigerne skal spille flag football.
Den her weekend kommer udelukkende til at dreje sig om mit halvmaraton soendag morgen. Jeg er ved at vaere rigtig nervoes, men jeg  er ogsaa sikker paa at det nok skal gaa. Mit eneste maal lige nu er at gennemfoere.
Torsdag aften koerer jeg saa med min vaertsfamilie mod Florida, hvor vi skal paa et cruise til Bahamas. Egentlig er det stadig ikke gaaet op for mig at vi rent faktisk skal afsted, saa det er stadig lidt svaert at glaede sig. Naar jeg saa kommer hjem fra det, skal jeg til CFAW. Det er hvor vi skal med kirken op til Virginia og bo paa et college for weekenden. Der er masser af forskellige ting man kan lave, f.eks. rock climbing, snowboarding, skiing og en koncert. Jeg glaeder mig rigtig meget!
Naar vores spring break saa er overstaaet er det den uge hvor prom er. Topsails prom er d. 9. april, og alle her er ved at blive vanvittige over det. Serioest, det er egentlig lidt dumt naar man taenker over det. Folk bliver uvenner over det, fordi nogle pigers date er deres venindes eks eller saadan noget. Det er ikke lige frem fordi at hvis man har en date til prom, er man kaerester eller saadan noget, det betyder i det hele taget intet, saa jeg kan ikke se hvorfor det er saa stort et problem. I starten var jeg ogsaa selv lidt nervoes over om jeg ville faa en date, fordi alle de drenge der er fra min skole i aar har vaeret meget hurtige til at spoerge hvem de ville gaa med, men nu er jeg egentlig helt sikker paa at jeg nok skal faa en date. Jeg er den eneste fra min gruppe der ikke har en date. Der er to drenge jeg overvejer at gaa med. Den ene er min rigtig gode ven, som jeg ville have rigtig meget sjov med, men som er en del lavere end mig. Han er hjemmeskolet, og kan derfor ikke spoerge mig. Den anden er en af mine andre gode venner, men han har svaert ved at faa pengene til at raekke til. Min veninde sagde at han havde skrevet til hende og sagt at han ville spoerge mig, hvis jeg ikke havde spurgt den foerste dreng inden spring break. Saa er der egentlig ogsaa en anden, som jeg helst ville gaa med, men han er fra en anden skole, saa foerst og fremmest ville jeg vaere noedt til at spoerge ham, og for det andet har han problemer med at faa raad til at gaa til prom paa sin egen skole, fordi han er ved at spare op til college. Vores billeder ville ellers have vaeret ret saa soede, eftersom han er omkring den eneste der er hojere end mig. Igaar fik jeg en sms fra en af de andre piger, der naesten fortalte mig at jeg blev noedt til at gaa med den ene af drengene, men det gjorde mig mest af alt sur, og gav mig meget mindre lyst til at gaa med ham. Jeg gider ikke at folk skal forsoege at bestemme hvem jeg skal gaa til prom med, det er min beslutning og det skal andre ikke forsoege at tvinge mig til. Saa, ja, lige nu ved jeg ikke hvad jeg vaelger at goere. Jeg er helt sikker paa at faa en date, bare ikke hvem.
Vores planer er at fredag tager jeg over paa den naermeste kosmetologi skole og faar lavet mine negle, og saa dagen efter moedes vi og faar ordnet vores makeup af en professionel, der goer det gratis. Efter det moedes vi at Hannah's med drengene og faar taget billeder. Derfra skal vi saa koere i en limo, til The melting pot, hvor vi skal spise, og derfra koerer den os saa til prom. Efter selve dancet, skal vi tilbage til Hannah's hvor pigerne skal overnatte og saa skal vi have morgenmad der.
Jeg mangler stadig at faa koebt sko, smykker og billetter. Plus at pigen skal give drengen in blomst, som hun skal saette i hans knaphul paa sin skjorte, mens drengen skal give pigen en corsage. Jeg glaeder mig saaaaaaaaaaaaa meget!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar