onsdag den 2. marts 2011

Tornado drill

I de sidste tre dage har vi ikke haft nogen treaner i weight training, saa derfor har vi haft "free days" hvor vi mere eller mindre maatte lave hvad vi ville. I de sidste to dage har jeg brugt tiden paa lige at faa opdateret min blog en smule, eftersom jeg ikke ligefrem har vaeret ret god til det i det sidste stykke tid. Det er dog begraenset hvor meget jeg har at fortaelle eftersom jeg skrev igaar ogsaa. I gaar morges fik Emma sit koerekort, hvilket betyder at nu behoever vi ikke tage bussen til skole hver morgen og derfor kan vi sove naesten en time laengere. Ligesom i Danmark er det stort naar man faar sit koerekort, og derfor tog vi (igen) paa fuzzy peach. Da vi kom tilbage koerte vi bare rundt i vores nabolag og hoerte musik.
Imorges havde vi saa en tornado drill efter omkring en times class. Det startede med at de sagde over hoejtalerne, "we have a code purple", og saa skulle vi alle sammen gaa ud i gangen, saette os med hovedet mod vores lockers, og bukke os ned saa meget som muligt, det var en utroligt ubehagelig stilling at skulle sidde i, men det gik okay. Det tog kun omkring fem minutter, saa havde de tjekket alle gangene og vi kunne gaa tilbage til class.
Hvis der er en ting herovre jeg er meget utilfreds med lige nu er det min english class. Der er 6-7 mennesker, som ikke kan finde ud af at holde deres mund, og derfor bliver hele klassen nu straffet for det. Vores lektier til igaar var at laese 6 sider og besvare 14 spoergsmaal dertil, hvilket jeg synes var ret fejt, for vi ville ikke have haft nogen lektier hvis de ikke havde snakket. Vores lektier til idag var saa meget vaerre. 29 siders laesning, skrevet i et rigtig gammeldags sprog og saa besvare 14 spoergsmaal til det. Det er helt aerligt for meget, for igen, vi ville ikke have haft nogen lektier, hvis de ikke havde snakket. Min mom snakkede saa med den laerer der normalt er i det klasselokale (Vi har en teacher intern, som er en ung laerer der er ved at tage sin eksamen, og derfor skal laere hvordan det rent faktisk er a vaere en laerer). Han sagde at de havde proevet med eftersidning(Mange af dem fik eftersidning hver anden dag eller saadan noget), men da det ikke virkede ville de proeve at kvaele os i lektier, saa vi ikke kunne have noget liv udenfor skolen, og  derfor ville blive straffet, men pga. det gaar det nu ud over hele klassen, saa hvis ikke det virker SNART, skifter jeg ind i en anden klasse, for saa mange lektier er helt aerligt ikke til at holde ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar